pcoslife.blogg.se

2016-05-22
18:39:00

Vikt (5)

 
Vikt: 96,2 (-1,4 kg)
BMI: 39,53 (-0,77)
 
Den här veckan har fokus mest legat på längtan efter barn.
Jag har följt min app, registrerat min mat. Registrerat min träning.
Glömt ett pass eller två. Mest njutit av att vara med min sambo. Gått ut med hunden tillsammans.
Jag kan inte riktigt förstå siffran. Men är så stolt över den. Längtar så efter att se BMI 35.
Jag längtar så efter att få säga till min sambo: nu, nu ringer vi.
Nu kan vi sätta igång. Nu kan vi bli föräldrar!-igen.
 
Jag vet att det kan uppfattas provocerande, men för mig är jag redan mamma.
Jag har en son som inte fick leva utanför min livmoder. Men för mig, för min sambo. Var han och är vår son.
Jag fick känna honom i min mage. Det var det bästa mötet i mitt liv, förutom det med min sambo.
Så många år av kämpande för att bli gravid och så lätt det försvann.
Jag försöker att tänka positivt. Att jag kan bli gravid, men att det dröjer.
Att ett barn kommer överleva och få se dagens ljus och...få lära sig prata...lära sig gå...
Åh va jag längtar!!!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: