pcoslife.blogg.se

2016-05-04
18:28:55

Semester

Ibland är man värd lite extra pepp. Jag fyllde 30 år i början på veckan. Om allt hade gått som vi trodde skulle jag varit höggravid och föda när som helst, men det blev ju inte så...lillbebis dog i min mage när jag gått halva graviditeten.

Vi beslutade oss för att resa bort, denna vecka. Bara vara med varandra och njuta...därav mitt lilla avbrott i skrivandet på bloggen. Min första tanke med bloggen är just att jag ska kunna skriva av mig..om vikt, hälsa, PCOS, ofrivillig barnlöshet och allt annat mellan himmel och jord! 


Kommentar:
2016-06-08 @ 01:43:24
#1: alex

Men fy vad hemskt, bleklagar. Jag har i alla fall saknad dig på bloggen..... jag har inte heller skrivit på min blogg på ett tag, funderar på att ta upp det igen. vi får kämpa båda två mot pion, tycker det är så jobbigt. det är en ständig kamp

Svar: Ja!!! Börja skriv igen! Alltid skönt att höra och se att man inte är ensam!
pcoslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: