pcoslife.blogg.se

2016-04-23
13:47:48

Veckans vikt (2)

 
Vikt: 98,7 (-1,1 kg)
BMI: 40,7 (-0,1)
 
Helt fantastiskt för att vara mig!
Sedan förra veckan har jag börjat ta upp min tidigare vana att träna ca 45-90 minuter/dag.
Jag är jättestolt över mig själv och hoppas att viktgudarna ler mot mig även nästkommande vecka.
Men NU ska jag njuta av denna lilla vinst och fönstershoppa kläder på nätet.
Det är ju snart sommar, så då kanske man behöver lite nytt.
 
Jag har också rensat upp här hemma och kastat sådant jag inte kan hantera.
Typ popcorn. Även om det inte är så mycket kalorier i, så blir det väldigt sällan så att jag bara äter "lite" varje gång...
 
Peppa mig gärna och skriv, så att jag också kan besöka era bloggar!
 
 
Kommentar:
2016-04-24 @ 05:43:56
#1: Tackan

Härligt! Bra jobbat. Här är det bara plus hela tiden men snart ska det nog vända med vikt och kanske framförallt orken att ta tag i det.

💜

Svar: Tackar! Nu håller jag tummar och tår och hoppas att nästa vägning blir lika fin! Hoppas orken kommer tillbaka, så skönt att vara fler!
pcoslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: