pcoslife.blogg.se

2016-04-15
07:32:00

Inget är omöjligt

Visste ni att Victoria Beckham har PCOS??
 
Jag blir alltid inspirerad av "före- och efter"-bilder.
Speciellt om man vet att personen på bilden också har PCOS. Jag är en riktig sucker för att titta på viktminskningsprogram och blir alltid lika glad när jag på facebook eller på någon blogg läser om andra kvinnor som efter år av längtan äntligen lyckats bli gravida.
 
Victoria kan man ju ha många åsikter om. Jag kan tycka att hon ser sjukligt smal ut nu, men å andra sidan...mår hon bra så är det säkert rätt för henne. Kul för henne i alla fall att hon lyckats med sin kropp och också fått fyra små kottar. Vad jag förstår av år av PCOS-forskande och surfande så är det inte alltid så att bara för att man har PCOS så har man svårt att få barn, det behöver inte alls vara så, som jag förstår det.
 
Jag undrar just vad hon har gjort? Vad är knepet, liksom. Jag vill också knäcka PCOS-koden!
Jag tror att förebilden är från hennes tid i Spice girls...Hm...
Skulle vara intressant att veta och även veta om hon mår bra rent medicinskt med hormonerna eller hur det nu är. Det är klart...har man så mycket pengar som hon och hennes man har så kan man säkerligen ha råd med experthjälp både inom kost och träning och läkare...
 
Det ger i alla fall mig hopp. Att bara för att man har PCOS betyder det inte att man måste vara barnlös resten av livet!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: