pcoslife.blogg.se

2016-04-19
09:09:00

Biggest loser

 
Jag älskar att titta på olika TV-program som kan tänkas ge mig pepp.
Speciellt när jag känner mig lite down och inte alls har lust med dagens motion...eller dagar då jag har fantiserat om glass hela tiden.
 
En av mina favoriter är Biggest loser. Just nu tittar jag både på svenska och det från Australien.
Föredrar det från Australien jämfört med det från USA, då jag tycker att amerikanska varianten är så fokuserad på vikt hela tiden att jag tycker att de glömmer bort att det faktiskt handlar om en livsstilsförändring.
Jag gillar att de i Australien testar lite olika varianter av motion; dans, kampsport, surfning, strandlöpning, gym osv. Det är liksom inte bara en variant.
 
Just nu är jag i en sådan fas då jag har lite dåligt med motivation, då jag inte riktigt tycker någon form av motion är kul. Då är det extra värdefullt för mig att se andra testa på nya saker.
Förhoppningsvis hittar jag då också tillbaka till träningsglädjen och kanske vågar mig på att testa något nytt jag med.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: