pcoslife.blogg.se

2016-09-10
19:13:37

Sötsug

 
Vill egentligen bara leva på socker just nu...även om jag intellektuellt vet att det skulle vara värre än någonsin.
Sååå...jag peppar mig själv genom att kolla igenom bilder på före-och-efter. Försöker minnas att det var välmående som tog mig hit. Dit jag är idag. En välmående kropp. Inte någon som äter godis, dricker läsk och hinkar i sig annat med socker i...nej..tvärtom. Nu ska jag försöka sköta om min kropp mer än tidigare. Äta rätt. Sova mycket. Skratta, le och älska. Ta hand om mig själv och mina nära, så tar jag också hand om mitt ofödda barn. Genom att tänka på HÄLSAN.
 
Kommentarer:
2016-09-10 @ 19:38:30
#1: Susanna

Duktig du är, kämpa på fina du :)

2016-09-12 @ 18:51:40
#2: Anonym

Hejar på. 😃

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: