pcoslife.blogg.se

2016-05-18
20:40:42

Upp i sadeln -igen!

 
Så jvla drygt saker och ting kan vara.
Men men...nu är det nya tag. Igen. Och jag har idag lyckats gå lite, lite vardagsmotion...men också sprungit en halvtimme på löpbandet! Jätteskönt. Det är så roligt att kunna springa igen. Jag blir så pepp och stolt över mig själv. Har dock börjat känna av lite smärta i vänster knä..från en gammal skada...så jag kan inte springa varje dag, även om jag skulle vilja.
 
Tittar också lite på Biggest loser för att få igång rätt känsla. Det är svårt, tycker jag, att hitta "bra" bloggare nu för tiden. Det känns som om så många skriver mer om utseendet än faktiskt hälsa. Sorgligt. Biggest loser tenderar ju allt mer att bara fokusera på vikt också. Tidigare tycker jag att hälsan var mer i fokus och att varje deltagare hade ett hälsomål.
 
Själv längtar jag just nu till vandringssäsongen och försöker träna lite på att gå i lutning på löpbandet. Nu jäklar ska här vandras!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: